The Change

Krzysztof Szczepaniak

Jestem redaktorem i menadżerem projektów content marketingowych.

Mam 35 lat i blisko 20-letnie doświadczenie w mediach. Pracowałem m.in. jako redaktor działu Kraj w tygodniku Przekrój, redaktor naczelny kilku tytułów Point Group. Byłem również dziennikarzem BBC Polska, Polskiego Radia Bis, Presserwisu, o2.pl, miesięcznika Kaleidoscope. Jestem autorem setek materiałów dla marek  z zakresu custom publishing i content marketing m.in. dla: PKO BP, Orange, Plusa, Wyborowej, LOT-u, Pioneera TFI, Union Investment, Hortexu, Adidasa, Grycana, Trefla, Simple, PGE i Ministerstwa Skarbu.

Na swoim koncie mam m.in. ukończony kurs redagowania wizualnego dla redaktorów, grafików i fotoedytorów Izby Wydawców Prasy i certyfikat kursu dziennikarstwa biznesowego organizowanego przez Financial Journalism Co. Ltd.

Jestem absolwentem dziennikarstwa na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

W mojej karierze ważne jest dla mnie przede wszystkim stawianie właściwych i pogłębionych pytań. Uważam, że trafne pytania są tym, co najlepiej przybliża do zrozumienia i wyjaśnienia każdego problemu.

Specjalizuję się w budowaniu strategii content marketingowych i kreacji unikalnych treści dla firm, chcących osiągać określone cele biznesowe i marketingowe.

Swoją karierę zaczynałem od własnego osiedlowego radia oraz montażu sklejką taśmy radiowej w Polskim Radiu. Obecnie zajmuję się działaniami na styku mediów, marketingu oraz technologii. Wierzę, że w przyszłości wszyscy będziemy te "nowe technologiczne czasy" wspominać, tak jak i ja ciepło wspominam czasy nożyka tnącego taśmę radiową.

W chwilach wolnych wybieram zwykle rower, basen lub kort do squasha.

Dofinansowanie